#

Dutch Customer Service Advisor

LeasingTeam Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

 

• Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network;

• Delivering professional and prompt service to the customers;

• Keeping records of all customers" enquiries in the reporting system;

• Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem;

• Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team.

Wymagania

Oczekiwania:

• Very good Dutch language skills both verbal and written;
• Very good English skills;
• Excellent verbal and written communication skills;
• Professional telephone manner;
• Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications;
• Technical support experience would be an advantage but is not necessary;
• Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure.

Miejsce pracy: Katowice

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi