Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0008


Obowiązki:

1.Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym dotyczących
wydatków budżetowych obsługiwanych jednostek organizacyjnych gminy,
2. Klasyfikowanie wydatków budżetowych według podziałek klasyfikacji wydatków
budżetowych zgodnie z planem finansowym oraz w ramach planu finansowego
obsługiwanych jednostek.
3. Klasyfikowanie dochodów budżetowych według podziałek klasyfikacji dochodów
budżetowych obsługiwanych jednostek.
4. Segregowanie i wpinanie dokumentów księgowych obsługiwanych jednostek.
5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego
z wskazaniem: daty dokumentu, daty operacji, treści (nazwa dokumentu i numer), jednostki,
kontrahenta, zadania, zaangażowania, klasyfikacji wydatków i dochodów budżetowych, opisu
operacji, konta syntetycznego oraz kwoty, dotyczących wydatków i dochodów budżetowych
obsługiwanych jednostek.
6. Wprowadzanie danych do systemie SJO Bestia w celu przygotowania miesięcznych,
kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych
obsługiwanych jednostek . 7. Uzgadnianie na|eżności z tytułu dochodów budżetowych i przygotowanie wezwań do zapłaty
obsługiwanych jednostek.
8. Prowadzenie rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami obsługiwanych jednostek.
9. Wystawianie not księgowych dotyczących obsługiwanych jednostek.
10. Prowadzenie księgi inwentarzowej obsługiwanych jednostek.
11. Rozliczanie Inwenta ryzacji składników majątkowych w jednostkach obsługiwanych.
12. Udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora ZEAS



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne

Pozostałe wymagania:

  • wymagania przewidziane w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1260), Dodatkowe wymagania: 1.znajomość zasad księgowości i rachunkowości, w szczególności rachunkowości budżetowej, 2. znajomość przepisów o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, przepisów podatkowych , postępowania administracyjnego , dyscypliny finansów publicznych, 3. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych oraz programów księgowych, 4. umiejętność pracy w zespole


Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: 1. życiorys /CV/, 2. list motywacyjny, 3. dokumenty (kopie) potwierdzające wymagane kwalifikacje, posiadane doświadczenie, staż pracy, 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku. 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2OI8 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1000) Dokumenty należy składać w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół, ul. Kościuszki, pokój 1 do dnia 03.02.2020r.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi