Opis stanowiska pracy
OBOWIĄZKI:
- Aktywna obsługa klientów ubiegających się o kredyt ratalny,
- weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kart kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
Wymagania
WYMAGANIA:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Samodzielność, rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność, obowiązkowość
- Orientacja na klienta oraz dążenia do realizacji założonych celów
- Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem
- Dyspozycyjność w równoważnym czasie pracy (dwa weekendy pracujące, dni wolne oddane w tygodniu - elastyczny grafik)
OFERTA:
Współpraca z młodym, dynamicznym zespołem
Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjny system premiowy zależny od wyników pracy
Pakiet motywacyjno – lojalnościowy
Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie (około 100godzin miesięcznie)
Prezentacja firmy
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r...
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizujemy się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/10/2016
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta