Opis stanowiska pracy
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe. Poznajmy się! JobMe!
Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14680.
Obecnie dla Naszego Klienta, znanej zagranicznej z branży technicznej, oferującej kompleksowe rozwiązania i produkty, poszukujemy osoby na stanowisko: Doradcy techniczno-handlowego.
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za:
- W pierwszej fazie zatrudnienia – wdrożenie i poznanie specyfiki pracy
- Sukcesywne przejmowanie opieki nad obecnymi klientami (przed i posprzedażowa obsługa zleceń i kontraktów)
- Przygotowywanie ofert handlowych, w tym ofert przetargowych
- Ustalanie warunków współpracy i realizacji kontraktów
- Reprezentowanie firmy podczas rozmów handlowych
- Zapewnienie handlowej i technicznej obsługi klientów
- Poszukiwanie klientów w branży sanitarnej, budowlano-mieszkaniowej i przemysłowej
- Utrzymywanie i budowanie partnerskich relacji z klientami
- Realizacja założeń i planów działu handlowego
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe
- Wskazane min. 1 rok doświadczenia zawodowego
- Znajomość branży instalacyjnej, ciepłowniczej – będzie dodatkowym atutem w rekrutacji
- Mile widziane doświadczenie na rynku spółdzielni mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, deweloperów
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia negocjacji
- Wysoka motywacja i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów
- Znajomość środowiska Windows i MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność i chęć uczenia się oraz podnoszenia kwalifikacji
Oferujemy:
- Odpowiedzialne i ciekawe zadania dla osoby poszukującej ambitnej pracy w branży technicznej, w firmie dającej możliwość zdobycia wiedzy praktycznej oraz odpowiednich kwalifikacji (finansowanie szkoleń i nabywania certyfikatów po stronie Pracodawcy)
- Wysoką stabilność zatrudnienia i pracę w znanej międzynarodowej korporacji o zasięgu europejskim
- Bardzo dobre wynagrodzenie podstawowe i premie od sprzedaży stanowiące jedno i dwu - krotność podstawy
- Umowa o pracę na pełny etat (praca głównie w terenie)
- Odpowiednie narzędzia pracy (samochód służbowy Skoda Rapid lub Octavia, telefon, laptop)
- Profesjonalne wdrożenie do pracy i szkolenia produktowe
- Uprawnienia budowlane finansowane przez Pracodawcę
- Bardzo dobrą i przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów w branży
- Ubezpieczenie na życie, karty podarunkowe oraz świadczenia: „wczasy pod gruszą” czy „wyprawka szkolna”
Prezentacja firmy
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ...
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe. Poznajmy się! JobMe!
Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14680
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management