Opis stanowiska pracy

• opieka nad Klientem serwisu maszyn i urządzeń (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, budowanie relacji z Klientami itd.);

• rozpatrywanie reklamacji (również z rynków zagranicznych);

• współpraca z działami technicznymi dostawców;

• nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywanych napraw.

Wymagania

• wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne;

• doświadczenie w branży technicznej lub motoryzacyjnej;

• znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i prowadzenie korespondencji e-mail-warunek konieczny;

• ugruntowana wiedza techniczna;

• umiejętność współpracy w zespole;

• komunikatywność, dokładność, sumienność, odpowiedzialność;

• wysoka kultura osobista;

• dobra znajomość pakietu MS Office;

• prawo jazdy kat. B.

 

Prezentacja firmy

TIP-TOPOL Sp. z o. o. istnieje prawie 30 lat. Jesteśmy największym polsk... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Motoryzacja / Automotive

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi