• opieka nad Klientem serwisu maszyn i urządzeń (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, budowanie relacji z Klientami itd.);
• rozpatrywanie reklamacji (również z rynków zagranicznych);
• współpraca z działami technicznymi dostawców;
• nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywanych napraw.
• wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne;
• doświadczenie w branży technicznej lub motoryzacyjnej;
• znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i prowadzenie korespondencji e-mail-warunek konieczny;
• ugruntowana wiedza techniczna;
• umiejętność współpracy w zespole;
• komunikatywność, dokładność, sumienność, odpowiedzialność;
• wysoka kultura osobista;
• dobra znajomość pakietu MS Office;
• prawo jazdy kat. B.
TIP-TOPOL Sp. z o. o. istnieje prawie 30 lat. Jesteśmy największym polsk... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.