Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługę klientów zgodnie z procesem serwisowym (doradztwo i diagnostykę problemów, przygotowywanie kosztorysów napraw, przyjmowanie Klientów do serwisu, nadzorowanie przebiegu zlecenia, kontrolę jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych, prowadzenie dokumentacji)
- Przedstawianie zakresu oferowanych produktów i usług serwisowych, części zamiennych i akcesoriów
- Pracę na bazie danych klientów serwisowych (CRM)
- Współpracę z działami wspierającymi serwis
- Dbałość o pozyskiwanie i utrzymywanie klientów oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w autoryzowanym serwisie samochodowym)
- Znajomość technologii napraw pojazdów i budowy samochodów
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Zorientowanie na klienta, zdolności pozyskiwania zaufania
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysokie zaangażowanie
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Odpowiedzialność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Odporność na stres i wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu likwidacji szkód oraz napraw blacharsko-lakierniczych
Jako pracodawca oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwijania umiejętności zawodowych
- Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
- Atrakcyjny system socjalny
Spółka Sobiesław Zasada Automotive powstała w 2010 roku jako efekt konso... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.