Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
  • kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,
  • sprzedaż produktów bankowych,
  • analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,
  • realizacja założonych planów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

Oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta,
  • bardzo dobra znajomość produktów bankowych i lokalnej konkurencji,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z finansami i ekonomią).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia wstępne organizowane przez Bank,
  • intensywny rozwój zawodowy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie złożone ze stałej miesięcznej podstawy oraz prowizji, której wysokość uzależniona jest od wielkości zrealizowanej sprzedaży.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie do 14.05.2017r. CV na adres: hr@karena.pl

W temacie wiadomości prosimy o wpisanie „DK (Siemianowice Śląskie)".

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Bankowość, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi