Osoba na stanowisku Doradcy Klienta będzie odpowiedzialna za:
- realizację zakładanych celów sprzedażowych i jakościowych
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz utrzymanie z nimi długofalowej współpracy (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
- wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
- sporządzanie i weryfikację dokumentacji w zakresie świadczonych usług
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Od kandydatów na w/w stanowisko oczekujemy:
- minimum 1-rocznego doświadczenia w obsłudze klienta
- umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów
- dużego zaangażowania w wykonywaną pracę
- wysokiej kultury osobistej
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe)
- umiejętności pracy w zespole
Instytucja Finansowa działająca w oparciu o Prawo Spółdzielcze.Po... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.