Opis stanowiska pracy

Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. Od kandydatów na to stanowisko nie wymagamy doświadczenia zawodowego i zapewniamy przeprowadzenie wszelkich niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracy.

Wymagania

• Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów

• Zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta

• Zaangażowanie w pracę

• Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy

• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy

• Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)

• Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy

• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)

• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro

• Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)

• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku

• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Prezentacja firmy

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polski... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2016
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi