Doradca Klienta

Miejsce pracy: Nysa

DK/OSSNysa/EB

Zadania:

  • sprzedaż produktów bankowych i realizacja określonych planów sprzedażowych,
  • aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami Detalicznymi,
  • obsługa gotówkowa Klientów oddziału,
  • doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,
  • bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

 

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • doświadczenie w obsłudze Klienta (doświadczenie w branży bankowej będzie dodatkowym atutem),
  • podstawowa wiedza z zakresu produktów bankowych oraz rynku finansowego,
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • troska o wyniki biznesowe Banku oraz osobista odpowiedzialność za ich realizację,
  • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoka motywacja do pracy.

 

Twój Zysk:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • przyjazne środowisko pracy i kultura organizacyjna,
  • bogaty system socjalny m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet kulturalno–sportowy,
  • szeroki program szkoleń (szkolenia wprowadzające tzw. Induction, szkolenia produktowo–sprzedażowe, rozwoju osobistego),
  • praca w stałych godzinach – wolne weekendy.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi