Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

-kompleksowa obsługa Klientów Banku oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego

-samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych

-rozwijanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku

-sprzedaż produktów bankowych

-obsługa transakcyjno - kasowa

 

Wymagania:

-minimum rok doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze Klienta Indywidualnego w branży finansowej

-wiedza z zakresu finansów oraz dobra znajomość produktów bankowości detalicznej

-doświadczenie we współpracy z lokalnymi pośrednikami będzie dodatkowym atutem

-komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z Klientem

-umiejętności sprzedażowe

-wysoka kultura osobista

-umiejętność pracy w zespole

-samodzielność i inicjatywa w działaniu

-odporność na stres

-wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami)

-umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office

-znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

-kurs kasjerski - mile widziany

 

Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w renomowanej, stale rozwijającej się firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań oraz pakiet socjalny.

 

Prezentacja firmy

Deutsche Bank PBC S.A. - jest częścią Grupy Deutsche Bank, jednej... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Bankowość, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi