Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Doradca Klienta w Mobilnym Oddziale MINI SMART
Numer referencyjny: 17006694
Do naszych Mobilnych Oddziałów MINI SMART poszukujemy obecnie Doradców!
Jeśli nie boisz się nowych wyzwań, jesteś otwarty na kontakt z Klientem i chcesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe w jednym z najbardziej rozpoznawalnych banków na świecie – aplikuj! Może to właśnie Ciebie szukamy?
Do Twoich zadań będzie należało:
• Udział w zorganizowanych wydarzeniach oraz akcjach marketingowych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Umiejętne wykorzystanie dostępnych w mobilnym oddziale narzędzi marketingowych do prezentacji produktów oferowanych przez Bank
• Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej
Jeżeli zatem:
• Chcesz zarabiać, by realizować swoje marzenia
• Lubisz różnorodność i pracę w zróżnicowanym otoczeniu
• Jesteś otwarty na ludzi i zorientowany na osiąganie celów
• Chcesz pracować w jednym z największych banków na świecie
• Mieć realne szanse rozwoju w strukturach banku, nie tylko w sprzedaży
• Chcesz pracować i uczyć się od najlepszych w branży
• Ważny jest dla Ciebie prestiż i kariera
Już dziś wyślij do nas swoje CV!
Oprócz zdobycia ciekawego doświadczenia oferujemy także:
• Umowę o pracę
• Motywujący system premiowy - możesz zarobić dwa - trzy razy więcej niż Twoja podstawowa pensja
• Szereg benefitów (opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
• Różnorodne szkolenia
a co najważniejsze
• Przyjazną, wspierającą atmosferę pracy i zgrany Zespół
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze oraz budowaniu relacji z klientem
• Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
• Swoboda w obsługiwaniu nowoczesnych sprzętów elektronicznych – tablety, smartfony, ekran dotykowy
• Umiejętność prezentacji, efektywnej komunikacji i budowania relacji
• Cierpliwość, umiejętność badania potrzeb oraz tłumaczenia i proponowania rozwiązań
• Elastyczność, szybkość reagowania i dostosowania się do zmian