Credit Agricole Bank Polska S.A.

Doradca Klienta w Contact Center

Miejsce pracy: Wrocław, 53-605

Jeśli szukasz Pracodawcy, który zapewnia:

Jeśli szukasz Pracodawcy, który zapewnia:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na część lub cały etat)
  • elastyczne godziny pracy (system zmianowy z możliwością wpływania na grafik)
  • profesjonalne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
  • realną możliwość awansów wewnętrznych (jasno określone ścieżki kariery)
  • dodatkowe bonusy za polecenie pracownika
  • atrakcyjną ofertę produktów bankowych 
  • pracownicze ubezpieczenie grupowe 
  • prywatną opiekę medyczną 
  • program sportowo-rekreacyjny Multisport 
  • zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura) 

Nie zawahaj się zgłosić swojej kandydatury. Może czekamy właśnie na Ciebie?                                                                                 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  •  rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
  • telefoniczna obsługa Klientów Banku
  •  realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. średniego wykształcenia
  • komunikatywności, miłego głosu i poprawnej dykcji
  • pozytywnego nastawienia wobec innych oraz silnej motywacji do pracy
  • gotowości do stałego poszerzania wiedzy
  • umiejętności obsługi komputera

 Aplikuj już dziś i daj sobie szansę na rozwój!

Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi