Opis stanowiska pracy
Oferujemy bogatą paletę produktów finansowych – kredyty, pożyczki, konta osobiste.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
- doradztwo finansowe w oparciu o analizę potrzeb klienta,
- aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
- kompleksową obsługę w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
- realizację założonych planów sprzedażowych.
Jesteś odpowiednim kandydatem jeśli:
- posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy w obszarze produktów finansowych,
- znasz lokalny rynek pośrednictwa finansowego,
- potrafisz budować długofalowe relacje z klientami,
- masz wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe,
- cechujesz się wysoką kulturą osobistą,
Oferujemy dla Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie złożone ze stałej miesięcznej podstawy oraz prowizji, której wysokość uzależniona jest od wielkości zrealizowanej sprzedaży,
- bogaty pakiet benefitów pracowniczych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karty SODEXO),
- wyjazdowe szkolenia wstępne,
- intensywny rozwój zawodowy,
- przyjazny i skuteczny system wdrożenia i adaptacji oraz wsparcie na każdym jego etapie,
- pracę w stałych godzinach – wolne weekendy.
Jeśli chcesz się z nami rozwijać i jednocześnie spełniasz przedstawione powyżej wymagania wyślij do nas swoje CV.
Prezentacja firmy
KARENA S.A. - nasza siedziba mieści się w Siemianowicach Śląskich...
KARENA S.A. - nasza siedziba mieści się w Siemianowicach Śląskich i działamy w kilku obszarach.
Jedną z naszych działalności są usługi w zakresie handlu ekologicznymi paliwami stałymi (ekogroszek, ekomiał). Docieramy do klientów na terenie całej Polski. Wachlarz naszych usług uzupełnia spedycja o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym. Prowadzimy również placówkę partnerską Alior Banku.
Od innych firm odróżnia nas to, że mamy świadomość, że to właśnie w ludziach tkwi tajemnica sukcesu firmy. Dlatego też zatrudniamy ludzi pełnych pasji, którzy dzielą firmowe wartości, a każdy z pracowników jest ważną częścią naszego niezwykłego zespołu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Bankowość, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management