Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W Banku Santander wprowadzamy obsługę klientów na miarę naszych czasów. Dlatego już dziś oferujemy im najlepszą aplikację bankową BZWBK24, a w ciągu kilku najbliższych lat chcemy zmienić sposób w jaki obsługiwani są nasi klienci. Nasze nowe placówki zaproszą do pracy w strefie coworkingowej z dobrą kawą i zapewnią dyskrecję w strefie spotkań z doradcami. Szukamy doradców, którzy to miejsce wypełnią uwagą dla potrzeb i właściwymi rozwiązaniami.
•wsparcie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
•budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku i pozyskiwanie nowych
•zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
•realizowanie indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
•obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
•doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych
•przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
•otwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu
•chęć rozwoju
•nastawienie na aktywną współpracę, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i pracę z pasją
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?