Zadaniem DORADCY KLIENTA DS. SZKOLEŃ będzie nawiązywanie kontaktów handlowych, tworzenie sieci handlowej w ramach sprzedaży produktów szkoleniowych oraz opieka nad klientem.
OBOWIĄZKI:
- przygotowanie kalkulacji, ofert i prezentacji,
- budowa długotrwałych relacji z klientem,
- sprzedaż usług szkoleniowych,
- posprzedażowa obsługa klienta.
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- możliwość udziału w szkoleniach oferowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju zawodowego.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
- doświadczenie w sprzedaży usług szkoleniowych,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem,
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- samodzielność, systematyczność oraz inicjatywa i konsekwencja w działaniu,
- prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane, spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie swojej aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres e-mail.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101,poz. 926, ze zm.)"
Od stycznia 2011 roku HRS Sp. z o.o. oraz TÜV Technische Überwach... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.