#

Doradca Klienta ds. Contact Center

Alior Bank S.A.

Sopot, pomorskie

Alior Bank S.A.

Doradca Klienta ds. Contact Center

Alior Bank S.A.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • jest komunikatywna, ma dobrą dykcję i lubi pracę z ludźmi
  • lubi zmiany i chce nauczyć się czegoś nowego w środowisku startupowym
  • może pracować w systemie zmianowym (8:00-20:00)
  • ma wykształcenie min. średnie i dobrze obsługuje komputer
  • jest dyspozycyjna do pracy w weekendy (decyzję pozostawiamy Tobie)

Twoje zadania:

  • telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

Możemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę na cały lub część etatu
  • wynagrodzenie 2800-3200zł brutto przy pełnym etacie (w zależności od doświadczenia) oraz premia miesięczna adekwatna do osiąganych wyników (maksymalna kwota prowizji 5000 zł brutto)
  • prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, ubezpieczenie – czyli wszystko by Twoje ciało dobrze się czuło
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi