Opis stanowiska pracy
- sprzedaż produktów i usług Klientom sektora MŚP;
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
- analiza potrzeb i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania;
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- zachowanie standardów obsługi Klienta,
Wymagania
- doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta lub sprzedaży;
- preferowane wykształcenie wyższe;
- znajomość zagadnień z zakresu finansów/bankowości – będzie dodatkowym atutem;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu;
- chęć uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.
Prezentacja firmy
TAX CARE S.A. jest pierwszą w Polsce firmą, tworzącą nową kategor...
TAX CARE S.A. jest pierwszą w Polsce firmą, tworzącą nową kategorię modelu biznesowego, która łączy usługi księgowe świadczone przez licencjonowanych księgowych z doradztwem w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych. Dodatkowo zapewnia opiekę dla swoich klientów
w zakresie kadr, usług prawniczych, a także doradztwa biznesowego.
Rozwój firmy na rynku wspierany jest przez twórców Getin Noble Bank i Open Finance.
Przewagą firmy jest tworzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań księgowo - finansowych dla klientów biznesowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/07/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Własna działalność
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Finanse