Zadania na stanowisku:
• kontakt telefoniczny z klientami, praca na infolinii obsługowo – informacyjnej (bez sprzedaży)
• analiza zgłaszanych problemów
Od kandydatów oczekujemy:
• minimum wykształcenia średniego
• dobrej znajomości obsługi komputera ( pakiet office)
• umiejętności pracy na kilku aplikacjach jednocześnie
• umiejętności pracy w zespole
• komunikatywności
• dużej motywacji do pracy oraz chęci podnoszenia kwalifikacji
• umiejętności szybkiego uczenia się
• odporności na stres
• umiejętności analitycznego myślenia
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjną stawkę, ¾ etatu z dopełnieniem
• program lojalnościowy
• system motywacyjny w postaci premii ( premia kwartalna)
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.