Opis stanowiska pracy
Zadania i obowiązki Doradcy:
- pozyskiwanie klientów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej i społecznej,
- prezentowanie ofert,
- pozpisywanie umów z klientami.
Naszym Doradcom oferujemy:
- intensywny rozwój zawodowy i osobisty dzięki licznym szkoleniom,
- stałą możliwość współpracy z ludźmi, budowania długoterminowych relacji,
- elastyczny czas pracy,
- wysokie wynagrodzenia w systemie prowizyjnym,
- brak górnego limitu wynagrodzenia,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Wymagania
- minimum rocznego doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta,
- nastawienia na sukces, aktywności,
- systematyczności i wytrwałości,
- umiejętności budowania relacji interpersonalnych,
- zainteresowania branżą finansową,
- chęci uczenia się i chęci pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego.
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Prezentacja firmy
Reprezentujemy międzynarodową grupą finansową z długoletnią trady...
Reprezentujemy międzynarodową grupą finansową z długoletnią tradycją na rynkach światowych i europejskich obsługującej 40 mln klientów na całym świecie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/09/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 99 999PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- premie i nagrody
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing