Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca ds. techniczno-handlowych
Miejsce pracy: PoznańObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- realizacja planów sprzedaży urządzeń poprzez tzw. sprzedaż bezpośrednią w przydzielonym terenie,
- tworzenie ofert i negocjacja warunków z klientem,
- aktywna i systematyczna penetracja rynku inwestycji budowlanych,
- doradztwo techniczne dla klientów (dobór urządzeń i rozwiązań systemowych, prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych),
- koordynacja procesu realizacji zamówień we współpracy z centralą firmy,
- udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów,
- udział w projektach marketingowych i szkoleniowych realizowanych dla klientów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane techniczne: wentylacja, chłodnictwo, inżynieria środowiska, mechanika i budowa maszyn, automatyka i pokrewne),
- minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży wentylacyjnej,
- własna sieć kontaktów na rynku inwestorów, projektantów, generalnych wykonawców,
- potwierdzona skuteczność handlowa,
- prawo jazdy kat. B i zdolność do codziennego prowadzenia samochodu,
- wysokie predyspozycje handlowe (komunikatywność, umiejętność prezentacji siebie i produktu jak również samodzielnego docierania do klientów i projektów inwestycyjnych, wysoka orientacja na cel i skuteczność zamykania sprzedaży),
- doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność w planowaniu czasu pracy (praca odbywa się w zadaniowym czasie pracy),
- chęć rozwoju i wysoka motywacja do realizacji celów/ orientacja na cel w działaniu.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem zasadniczym + prowizją kwartalną zależną od stopnia realizacji budżetu,
- wysoką samodzielność i możliwość organizacji i wykonywania pracy w zadaniowym czasie pracy,
- nowoczesne i wygodne narzędzia pracy (samochód marki Toyota z możliwością wykorzystania do celów prywatnych; laptop, telefon komórkowy, dostęp do nowocześnie wyposażonego biura),
- ciekawe programy motywacyjne, w tym wyjazdy zagraniczne,
- przyjazną atmosferę pracy i dynamiczny, zmotywowany zespół współpracowników,
- systematyczne szkolenia produktowe i doskonalące umiejętności osobiste,
- możliwość dofinansowania nauki na studiach czy dodatkowych kursach zawodowych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń: grupowego i medycznego,
- karty sportowe Benefit Systems.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.