#

Doradca ds. techniczno-handlowych

Trenkwalder

Poznań, wielkopolskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Doradca ds. techniczno-handlowych

Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
  • realizacja planów sprzedaży urządzeń poprzez tzw. sprzedaż bezpośrednią w przydzielonym terenie,
  • tworzenie ofert i negocjacja warunków z klientem,
  • aktywna i systematyczna penetracja rynku inwestycji budowlanych,
  • doradztwo techniczne dla klientów (dobór urządzeń i rozwiązań systemowych, prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych),
  • koordynacja procesu realizacji zamówień we współpracy z centralą firmy,
  • udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów,
  • udział w projektach marketingowych i szkoleniowych realizowanych dla klientów.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane techniczne: wentylacja, chłodnictwo, inżynieria środowiska, mechanika i budowa maszyn, automatyka i pokrewne),
  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży wentylacyjnej,
  • własna sieć kontaktów na rynku inwestorów, projektantów, generalnych wykonawców,
  • potwierdzona skuteczność handlowa,
  • prawo jazdy kat. B i zdolność do codziennego prowadzenia samochodu,
  • wysokie predyspozycje handlowe (komunikatywność, umiejętność prezentacji siebie i produktu jak również samodzielnego docierania do klientów i projektów inwestycyjnych, wysoka orientacja na cel i skuteczność zamykania sprzedaży),
  • doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność w planowaniu czasu pracy (praca odbywa się w zadaniowym czasie pracy),
  • chęć rozwoju i wysoka motywacja do realizacji celów/ orientacja na cel w działaniu.

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem zasadniczym + prowizją kwartalną zależną od stopnia realizacji budżetu,
  • wysoką samodzielność i możliwość organizacji i wykonywania pracy w zadaniowym czasie pracy,
  • nowoczesne i wygodne narzędzia pracy (samochód marki Toyota z możliwością wykorzystania do celów prywatnych; laptop, telefon komórkowy, dostęp do nowocześnie wyposażonego biura),
  • ciekawe programy motywacyjne, w tym wyjazdy zagraniczne,
  • przyjazną atmosferę pracy i dynamiczny, zmotywowany zespół współpracowników,
  • systematyczne szkolenia produktowe i doskonalące umiejętności osobiste,
  • możliwość dofinansowania nauki na studiach czy dodatkowych kursach zawodowych,
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń: grupowego i medycznego,
  • karty sportowe Benefit Systems.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi