W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym we współpracy z jednym z największych Banków w Polsce, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku
Doradca ds. czynności operacyjnych
Miejsce pracy: LublinNr ref. DCO/LUB/02/2017
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
Współpraca z Klientami w ramach Usługi telefonicznej:
- Informacje o produktach, saldach, transakcjach,
- Obsługa lokat, rachunków, folderu klienta,
- Obsługa dyspozycji związanych z kartami płatniczymi,
- Obsługa dyspozycji związanych z bankowością elektroniczną klienta,
- Obsługa zleceń przygotowywania dokumentów dla Klienta np. zaświadczeń,
Obsługa centralnych procesów dla MŚP, m.in.:
- Obsługa zaświadczeń niestandardowych,
- Obsługa reklamacji,
- Przygotowanie dokumentacji i parametryzacja bankowości elektronicznej,
- Obsługa zadań związanych z wpłatami zamkniętymi (wyliczanie limitów, parametryzacja warunków umów w systemach bankowych),
- Obsługa procesu nierezydentów (weryfikacja przed zawarciem relacji, przygotowanie dokumentów, parametryzacja produktów),
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę, pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- Dofinansowanie do benefitów.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania produktów depozytowych dla firm, mile widziana znajomość oferty produktowej Banku,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office,
- Umiejętność efektywnego działania, otwartość na zmiany, elastyczność,
- Dokładność i sumienność, zdolność organizacji własnego czasu pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania partnerskich relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w banku z klientem firmowym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.