Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów Biznesowych PLAY na wyznaczonym terenie (woj. śląskie).
Zadania:
• Pozyskiwanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
telekomunikacyjnego
• Sprzedaż produktów i usług Operatora PLAY
• Doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty biznesowej
• Utrzymanie i rozwój relacji z klientami
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Przeprowadzanie instruktażu i szkoleń dla klientów z zakresu produktów
usług PLAY
• Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w PLAY
• Monitorowanie działań konkurencji
Oczekiwania
• Doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (preferowane
branże: teleinformatyczna i finansowa)
• Doskonałe zdolności interpersonalne
• Gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej
• Dobra organizacja czasu pracy, gotowość do pracy w terenie
• Samodzielność i dynamizm w działaniu
• Dokładność i sumienność w raportowaniu i prowadzeniu dokumentacji
• Prawo jazdy kat.B
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Autoryzowane Biuro Obsługi Biznesowej (BOB) PLAY to miejsce dedyk... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.