Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Doradca Bankowości Detalicznej (specjalizacja: Priority)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: 16049015
W związku z rozwojem struktur sprzedażowych w Banku Handlowym, poszukujemy obecnie otwartych osób, mających doświadczenie w telefonicznej sprzedaży i obsłudze klienta. Jeśli chcesz pracować w jednym z najbardziej rozpoznawalnych banków na świecie – aplikuj! Może to właśnie Ciebie szukamy.
Kluczowe zadania:
- Telefoniczna obsługa wyselekcjonowanej grupy klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom klientów przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług,
- Przestrzeganie obowiązujących procedur oraz przepisów wewnętrznych
- Aktywne zapoznawanie się z bieżącymi informacjami i zmianami dotyczącymi produktów Banku
- Podnoszenie swojej wiedzy poprzez aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych
- Bieżące zapoznawanie się z informacjami w wewnętrznym systemie informacyjnym
Wymagania:
- Orientacja na osiągniecia
- Pewność siebie
- Odporność na stres
- Orientacja na klienta
- Elastyczność
- Umiejętność sprzedaży
- Umiejętność pracy w grupie
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Motywujący system premiowy
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.