Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
Dla pasjonatów j. francuskiego- wsparcie klienta /Helpdesk 2nd line support
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Chcesz pracować w firmie, w której liczą się ludzie, firmie która wiele razy znalazła się w gronie najlepszych pracodawców?
Uwielbiasz języki i pragniesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku pracy?
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych w obszarze IT, poszukujemy osób na stanowisko :
Konsultant ds. wsparcia klienta zagranicznego z j. francuskim (2 line support)
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia.
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za wsparcie i obsługę klientów francuskojęcycznych:
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
Numer referencyjny: 1-26-41240/IP
Chcesz pracować w firmie, w której liczą się ludzie, firmie która wiele razy znalazła się w gronie najlepszych pracodawców?
Uwielbiasz języki i pragniesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku pracy?
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych w obszarze IT, poszukujemy osób na stanowisko :
Konsultant ds. wsparcia klienta zagranicznego z j. francuskim (2 line support)
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia.
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za wsparcie i obsługę klientów francuskojęcycznych:
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia
- monitorowanie zgłoszeń użytkowników, raportowanie, eskalacje
- przyjmowanie ticketów, - rozwiazywanie kompleksowych problemów technicznych (środowisko Microsoft)
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
WYMAGANIA
- Biegła lub natywna znajomość języka francuskiego umożliwiająca codzienny kontakt z zagranicznymi klientami
- Przynajmniej komunikatywny j. angielski (szkolenia wewnętrzne)
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz na pierwszej linii wsparcia - warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, środowiska i produktów Microsoft
- Otwartość na pracę w środowisku IT
- Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz Team spirit!
- Inicjatywna, dynamizm, pozytywne nastawienie:)
KORZYŚCI
- Umowa o pracę z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Karta Benefit
- Liczne szkolenia, Certyfikaty (Współpraca firmy z wieloma ośrodkami szkoleniowymi umożliwiająca ciągłe poszerzanie kompetencji zawodowych)
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Złożone struktury firmy
- Wzrost wraz z organizacją (Realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
- Jeden z Pracodawców Roku
Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
Numer referencyjny: 1-26-41240/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.