#

Digital Product Manager

SPRING PROFESSIONAL

Warszawa, mazowieckie

SPRING PROFESSIONAL
Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.

Digital Product Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Spring Professional Sales & Marketing dla swojego klienta, którym jest bardzo rozpoznawalna, międzynarodowa firma z obszaru FMCG ( Food ) poszukuje odpowiednich kandydatów na stanowisko:

Digital Product Manager

Lokalizacja: Warszawa

Stanowisko raportujące bezpośrednio do Dyrektora Marketingu i współpracujące z innymi działami firmy. Ma za zadanie ustanowienie i wzmocnienie marki klienta na rynku dystrybucji produktów żywnościowych/mrożonych.

Digital Product Manager przejmie zadania i kontakty związane z komunikacją digitalową oraz jej rozwojem.

Będzie:

- wspierał dział sprzedaży (również poprzez wizyty w terenie)

- współpracował z organizacją w obszarze innowacji i technologii cyfrowych monitorując współpracę i jej efektywność.

- współpracował z agencją PR oraz innymi partnerami zewnętrznymi w obszarze marketingu.

 

Zadania na powyższym stanowisku:

- Osiąganie wyznaczonych celów indywidualnych i sprzedażowych.

- Rozwój kategorii produktów przy pomocy działań pomagających w rozwoju marki i wzroście sprzedaży produktów.

- Przygotowywanie i kontrola realizacji harmonogramu działań marketingowo – promocyjnych.

- Stworzenie komunikacji cyfrowej dla marki z agencjami zewnętrznymi, zakup digital mediów, tworzenie rocznych digital media planów oraz wybieranie wykonawców projektów cyfrowych.

- Rozwój lejka innowacji i nowych produktów, w tym projektowanie etykiet i pozycjonowanie cen.

- Analizowanie danych marketingowych i sprzedażowych.

- Współpraca z agencjami badawczymi w temacie: ankiet konsumenckich, analiz wyników, składania propozycji i rekomendacji.

- Monitorowanie skuteczności działań oraz efektywności pracy partnerów zewnętrznych poprzez KPI i inne wskaźniki skuteczności.

 

Wymagane kwalifikacje:

- Studia wyższe, kierunek: Zarządzanie, Marketing lub pokrewne.

- 3-5 letnie doświadczenie w dziale marketingu firmy FMCG, związanej z kulinariami.

- Doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktową.

- Kreatywność.

- Pożądana umiejętność prowadzenia komunikacji digitalowej.

- Bardzo mile widziana pasja do gotowania, zainteresowania związane z dietetyką/ zdrowym żywieniem.

 

Wymagane kompetencje:

- Nastawienie na cel, kompetencje analityczne, jak również duża zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów.

- Umiejętność pracy w zespole.

- Bardzo duża elastyczność, wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów.

- Umiejętność dobrego zarządzania czasem.

- Odporność na stres.

 

Firma oferuje:

- Umowę o pracę na pełen etat.

- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie.

- Ubezpieczenie zdrowotne, kartę sportową Multisport.

- Narzędzia pracy: telefon, laptop.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
SPRING PROFESSIONAL

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi