Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Polkowice k. Lubin, Głogów, Bolesławiec, Legnica, Nowa SólCo będziesz robić:
- prowadzić kalendarz marketingu cyfrowego (na poziomie sezonu, kategorii i reklam), dbać o jego realizację w różnych kanałach komunikacji (web / e-commerce, aplikacja,digital signage, klub lojalnościowy) w Polsce oraz w spółkach zagranicznych,
- wspierać Content Managera w zakresie treści (zdjęcia, filmy), wspierać tworzenie i produkcję treści,
- dbać o inspirującą treść na stronie internetowej (style, zrób to sam, porady, konkursy itp.),
- wdrażać plan komunikacji w spółkach zależnych adekwatnie do specyfikacji potrzeb i pozycji lokalnej marki, w koordynacji z lokalnymi zespołami; zapewniać jakość i terminowe dostosowanie do lokalnych języków,
- zarządzać treściami witryny dla wewnętrznych interesariuszy (HR, IR, PR korporacyjny),
- zarządzać i tworzyć aktywacje dla kanałów cyfrowych w koordynacji i uzgodnieniu z zespołem e-commerce, PR i mediów społecznościowych, CRM oraz marketingu operacyjnego,
- wykorzystywać kanały digital signage dla ulepszenia postrzegania marki i maksymalizacji efektywności reklamy,
- współpracować z agencjami medialnymi w zakresie cyfrowego planowania i zakupów (przygotowywanie streszczenia, negocjacje, ocena i przygotowanie rekomendacji),
- współpracować z agencjami cyfrowymi ds. produkcji cyfrowej w celu zakupu multimediów,
- wspierać e-commerce i CRM w ich potrzebach biznesowych,
- wspierać analizy i oceny skuteczności kluczowych kampanii,
- dbać, żeby wszystkie strategie budowy marketingu marki były zgodne ze standardami i mieściły się w budżecie, terminie oraz spełniały kluczowe wskaźniki wydajności,
- inicjować, tworzyć i wdrażać inne cyfrowe aktywacje napędzające wizerunek marki i jej wydajność (np. współpraca z projektantami w zakresie modowych kapsuł),
- płynnie i wydajnie współpracować z biznesem, w szczególności e-commerce, CRM oraz działami marketingowymi: PR i marketing social media, marketing operacyjny.
Szukamy osób, które:
- mają wykształcenie wyższe w biznesie lub marketingu,
- posiadają min. 4 lata doświadczenia w zakresie mediów cyfrowych, online i mediów społecznościowych,
- posiadają doświadczenie w marketingu cyfrowym dla renomowanej marki (preferowane agencje lub firmy z obszaru handlu detalicznego),
- posiadają doświadczenie w zakresie cyfrowego procesu produkcyjnego i technicznego rozwoju inicjatyw marketingu cyfrowego, wykorzystania DAM, CMS i innych narzędzi cyfrowych (np. narzędzi marketingu automatycznego),
- posiadają doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołem,
- biegle posługują się językiem angielskim,
- potrafią pracować w środowisku międzynarodowym,
- są gotowe do podróży służbowych.