#

Dealer Parts Support Specialist

SPRING PROFESSIONAL

00-844 Warszawa, mazowieckie

SPRING PROFESSIONAL
Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.

Dealer Parts Support Specialist

Miejsce pracy: 00-844 Warszawa

Naszym klientem jest międzynarodowy lider w produkcji samochodów ciężarowych. Osoba na stanowisku Dealer Parts Support Specialist odpowiadać będzie za:

 

Zakres zadań:

- Bieżąca współpraca z dealerami w zakresie koordynacji przepływu części zamiennych;

- Inicjowanie komunikacji z dealerami i proaktywne ich wspieranie we wszelkich kwestiach dotyczących przepływu części, dbałości o ich dostępność, logistykę i terminową dostawę;

- Weryfikacja dostępności części i zarządzanie zamówieniami na ich dostawę – obsługa systemu fakturowania i zamówień;

- Bieżąca współpraca z wewnętrznymi jednostkami w organizacji - z działem spedycji, magazynu, technicznym, umożliwiającym dostępność i terminowe dostarczenie części zamiennych dealerom;

- Nadzorowanie jakości dostaw i usprawnianie procesów;

- Prowadzenie szkoleń dla dealerów w zakresu użytkowanie wewnętrznego systemu.

 

Wymagania:

- Min 2-letnie doświadczenie zawodowej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków zdobyte w obszarze części zamiennych;

- Znajomość branży samochodów ciężarowych/ osobowych – warunek konieczny;

- Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne, z obszaru logistyki lub handlu międzynarodowego;

- Umiejętność budowania efektywnych relacji biznesowych;

- Umiejętność samodzielnego zarządzania zadaniami i odpowiedniego nadawania priorytetów;

- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny;

- Znajomość innych języków bardzo mile widziana;

- Znajomość handlu międzynarodowego i międzynarodowych uregulowań płatniczych będzie dodatkowym atutem;

- Zaangażowanie, pewność siebie i proaktywność w działaniu;

- Zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku;

- Wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne;

- Odporność na stres;

- Gotowość do odbywania podróży;

- Prawo jazdy kat. B.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
SPRING PROFESSIONAL

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi