W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym we współpracy z jednym z największych Banków w Polsce, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku
Czynności administracyjno-biurowe
Miejsce pracy: lublinZadania:
- Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego oraz zmian do wykazów i rejestrów,
- Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji kredytowej,
- Zarejestrowanie dokumentów w wykazach,
- Szereg prac administracyjnych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE ( Excel, Word),
- Umiejetnośc analitycznego myślenia ,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Mile widziane osoby studiujące ( 2,3,4 rok studiów kierunków bankowość, ekonomia, prawo, zarządzanie, administracja),
- Mile widziane doświadczenie w banku lub telefonicznej obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednym z największych banków w Polsce,
- Podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę,
- Dofinansowanie do benefitów.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV lub złożenie dokumentów aplikacyjnych osobiście: Finance Care Sp. Z o.o. ul. Królewska 3/12, 20-109 Lublin.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97( Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.