• obsługa ciekawego i zróżnicowanego portfela klientów,
• wsparcie opiekunów klienta w realizacji celów sprzedażowych,
• przeprowadzanie akcji telemarketingowych,
• regularny kontakt z działem realizacji internetowych kampanii marketingowych.
Oferujemy:
• ambitną i satysfakcjonującą pracę w doświadczonym zespole,
• wsparcie doświadczonego managera,
• możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu.
Dokumenty aplikacyjne (List Motywacyjny i CV) prosimy przesyłać dopisując w temacie wiadomości: „Customer Support Specialist”.
W dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Fabryka e-biznesu Sp. z o.o z siedzibą w Rzeszowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
• zamiłowanie do nowych technologii, marketingu internetowego oraz mediów społecznościowych,
• doświadczenie w obsłudze klienta na najwyższym poziomie,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• entuzjazm, zaangażowanie i inicjatywa w pracy,
• język angielski na dobrym poziomie biznesowym.
To my, czyli FEB – prężni, piękni, młodzi, czyli jedna z fajniejszych ag... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.