#

Customer Support Specialist

Fabryka e-biznesu Sp. z o.o.

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

• obsługa ciekawego i zróżnicowanego portfela klientów,
• wsparcie opiekunów klienta w realizacji celów sprzedażowych,
• przeprowadzanie akcji telemarketingowych,
• regularny kontakt z działem realizacji internetowych kampanii marketingowych.

Oferujemy:
• ambitną i satysfakcjonującą pracę w doświadczonym zespole,
• wsparcie doświadczonego managera,
• możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu.

Dokumenty aplikacyjne (List Motywacyjny i CV) prosimy przesyłać dopisując w temacie wiadomości: „Customer Support Specialist”.
W dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Fabryka e-biznesu Sp. z o.o z siedzibą w Rzeszowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami

Wymagania

• zamiłowanie do nowych technologii, marketingu internetowego oraz mediów społecznościowych,
• doświadczenie w obsłudze klienta na najwyższym poziomie,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• entuzjazm, zaangażowanie i inicjatywa w pracy,
• język angielski na dobrym poziomie biznesowym.

Prezentacja firmy

To my, czyli FEB – prężni, piękni, młodzi, czyli jedna z fajniejszych ag... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi