Woodpecker.co sp. z o.o. jest szybko rozwijającym się start-upem IT, którego misją jest łączenie firm B2B z ich idealnymi klientami. Dostarczamy oprogramowanie automatyzujące sprzedaż. Mamy 400 klientów z 44 krajów.
Działamy w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). W związku z rosnącą bazą klientów poszukujemy osoby, która wzmocni zespół Customer Success.
Szukamy osoby, która dobrze się czuje w pracy zespołowej. Cenimy otwartość na kontakt z klientem, chęć realnego zrozumienia jego potrzeb i umiejętność adekwatnej odpowiedzi.
Zależy nam na osobie umiejącej dobrze organizować swoją pracę, ale też reagować na nieprzewidziane sytuacje.
Doświadczenie w branży IT jest mile widziane, ale najważniejsza jest osobowość i otwartość na naukę.
Pracując z nami przyczynisz się do sukcesu naszych klientów, na czym opieramy filozofię działania firmy. Będziesz częścią nowoczesnego działu wsparcia klienta, którego misją jest pomoc naszym użytkownikom w osiąganiu sukcesu przy użyciu naszej aplikacji.
Co to oznacza w praktyce:
- komunikacja z użytkownikami poprzez email i Skype
- dobre zrozumienie potrzeb użytkowników i problemów z jakimi się mierzą
- pomoc w rozwiązaniu problemów z obsługą programu
- pisanie artykułów ułatwiających korzystanie z naszej aplikacji
- proaktywny kontakt z użytkownikami w celu lepszego ich poznania i zwiększenia - zaangażowania w produkt
- uzupełnianie i organizacja informacji o klientach w bazie danych
- komunikacja z resztą zespołu na temat wyzwań, jakie stoją przed naszymi klientami i rozwiązań jakie możemy im zaproponować
Szukamy osoby:
- świetnie komunikującej się po angielsku w mowie i piśmie
- swobodnie nawiązującej i utrzymującej kontakty
- pomocnej, otwartej i empatycznej
- potrafiącej wczuć się w sytuację klienta i zidentyfikować jej problemy i potrzeby biznesowe
- wyrażającej myśli w przejrzysty sposób
- zaradnej, otwartej na znajdowanie rozwiązań
- otwartej na informację zwrotną
- z łatwością obsługuje programy takie jak klient pocztowy, Skype, edytor tekstu, przeglądarka www
- łatwo uczy się obsługi nowych programów
- zaangażowanej i zorganizowanej
Oferujemy:
- na początek umowę o dzieło
- dołączenie do dynamicznego zespołu w rozwijającym się dziale prężnej firmy
- możliwość budowania relacji w branży IT w Polsce i za granicą
- rozwój umiejętności skutecznej obsługi klienta
- możliwość współtworzenia ciekawego projektu biznesowego
Jeżeli chcesz do nas dołączyć, prześlij nam CV i list motywacyjny w języku angielskim.
Pracujemy w biurze na Krzykach, ul. Przyjaźni 66/5.
Woodpecker to narzędzie, które automatyzuje proces wysyłki cold maili i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.