Opis stanowiska pracy
Jesteśmy krakowskim start-upem, grupą pasjonatów technologii tworzących inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. W związku z powiększającą się bazą klientów poszukujemy osoby, która będzie pracowała z nami w roli customer success specialist.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli nie boisz się rozmowy z Klientem, czujesz się swobodnie z nowymi technologiami i chcesz dołączyć do naszego zespołu, aby dalej rozwijać Edwarda.
Do Twoich codziennych obowiązków należeć będą:
- rozmowy z Klientami, którzy korzystają z Edwarda
- spisywanie wniosków, obserwacji, analiz i komunikacja z zespołem projektowym
- wprowadzanie nowych Klientów do funkcjonalności Edwarda
- sugerowanie nowych funkcjonalności i zmian w produkcie
Wymagania
Wymagamy przede wszystkim otwartej głowy oraz chęci do nauki. Oprócz tego mile widzane będą:
- Znajomość języka angielskiego
- Systematyczność, umiejętność porządkowania i analizy informacji
- Umiejętność tworzenia prezentacji biznesowych, pisania artykułów i opracowań
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta, product management)
- Doświadczenie w pracy w branży IT/nowych technologii
Prezentacja firmy
Tworzymy software nowej generacji, które zmienia sposób w jaki nasi Klie...
Tworzymy software nowej generacji, które zmienia sposób w jaki nasi Klienci używają swoich obecnych systemów CRM. Wierzymy w wizję świata wspieranego przez sztuczną inteligencję i rozwijający się dynamicznie rynek inteligentnych asystentów (nie mylić z chatbotem :)!
Edward to inteligentny asystent, wielokrotnie nagradzany w konkursach i uznany przez branżowe media. Do grona naszych Partnerów technologicznych należą m.in. Microsoft, czy UiPath, a pracując dla światowych liderów możemy mieć realny wpływ na to jak Edward zmienia sposób pracy działów sprzedaży na całym świecie!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta