#

Customer success specialist (Edward.ai)

2040.io

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy krakowskim start-upem, grupą pasjonatów technologii tworzących inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. W związku z powiększającą się bazą klientów poszukujemy osoby, która będzie pracowała z nami w roli customer success specialist.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli nie boisz się rozmowy z Klientem, czujesz się swobodnie z nowymi technologiami i chcesz dołączyć do naszego zespołu, aby dalej rozwijać Edwarda.

Do Twoich codziennych obowiązków należeć będą:

  • rozmowy z Klientami, którzy korzystają z Edwarda
  • spisywanie wniosków, obserwacji, analiz i komunikacja z zespołem projektowym
  • wprowadzanie nowych Klientów do funkcjonalności Edwarda
  • sugerowanie nowych funkcjonalności i zmian w produkcie

Wymagania

Wymagamy przede wszystkim otwartej głowy oraz chęci do nauki. Oprócz tego mile widzane będą:

  • Znajomość języka angielskiego
  • Systematyczność, umiejętność porządkowania i analizy informacji
  • Umiejętność tworzenia prezentacji biznesowych, pisania artykułów i opracowań
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta, product management)
  • Doświadczenie w pracy w branży IT/nowych technologii

Prezentacja firmy

Tworzymy software nowej generacji, które zmienia sposób w jaki nasi Klie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi