#

Customer Success Manager

Piwik PRO

Wrocław, dolnośląskie

Piwik PRO

Customer Success Manager

Od: Piwik PRO
Miejsce pracy: Wrocław

Piwik PRO dostarcza rozwiązania integrujące platformę web-analytics i tag managera, skrojone pod indywidualne potrzeby klientów korporacyjnych. Rozwijamy aplikację klasy premium opartą na Piwiku – open source’owej platformie analytics, z której korzysta ponad 1 milion stron internetowych na całym świecie. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises i Cloud, a każda z nich zgodna jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi.

Team Piwika PRO składa się z ekspertów z dziedziny web analytics oraz doświadczonych developerów, administratorów i koordynatorów projektów. Możemy pochwalić się długą listą udanych wdrożeń i jesteśmy dumni z tego, że wspieramy przedsiębiorstwa i organizacje sektora publicznego w ich nieustannym rozwoju.

Wybrana osoba dołączy do zespołu, który zajmuje się rozwojem produktu SaaS – Piwik PRO Cloud, który pozwala w szybki, prosty i zautomatyzowany sposób rozpocząć dogłębną analitykę ruchu użytkowników w witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Zespół techniczny, w skład którego wchodzą full-stack developerzy i administratorzy, zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem funkcjonalności premium platformy. Częścią zespołu są też osoby dbające o bieżący kontakt z klientami i dostarczanie wsparcia technicznego.

Szukamy osoby, która będzie głosem klienta w naszym teamie. CSM będzie towarzyszyć klientom od początku ich przygody z Piwik PRO Cloud, dbając, aby ich oczekiwania były wysłuchiwane i realizowane, a w najlepszym wypadku – uprzedzane. Twój cel to aktywny klient – świadomy możliwości, jakie daje mu nasze rozwiązanie i potrafiący w pełni zidentyfikować i wykorzystać te funkcjonalności, które idą ramię w ramię z potrzebami jego biznesu. Osiągnąć powyższe mogą tylko wyjątkowe jednostki – teraz o Tobie. : )

Czas na konkret.

Czym będziesz się zajmował?

  • Inicjowaniem i podtrzymywaniem świetnego kontaktu z klientami, startując od użytkowników, którzy swoją przygodę z Piwik PRO Cloud rozpoczęli od okresu próbnego (onboarding, zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie)
  • Komunikacją z pozostałymi ludźmi z zespołu: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów – bo kto lepiej zrozumie klienta, niż TY?
  • Bliską współpracą z zespołem technicznym i sugerowaniem kolejnych kroków w procesie rozwoju produktu
  • Dotarciem do motywów decyzji klientów, którzy zdecydowali się anulować subskrypcję i przekuwaniem zebranych informacji na stałe doskonalenie naszego produktu i obsługi klienta
  • Edukowaniem klientów – począwszy od wdrożenia, zachęcanie do aktywnego korzystania z produktu, informowanie o nowych funkcjonalnościach (tych, które przyniosą im realną wartość – i tylko tych) i dzieleniem się dobrymi praktykami
  • Monitorowaniem aktywności klientów i zbieraniem informacji zwrotnej na temat ich doświadczeń z pracy z naszym produktem

O Tobie:

  • Świetnie mówisz i piszesz po angielsku (C1 – tu nie odpuszczamy) i swobodnie odnajdujesz się formalnych konwersacjach z anglojęzycznymi klientami
  • Możesz pochwalić się przynajmniej podstawową znajomością JavaScriptu
  • Masz na koncie doświadczenie (nie pierwsze, ani nawet nie drugie!) w pracy z klientem (b2b), optymalnie – w branży tech
  • Posiadasz wyjątkowe zdolności komunikacyjne, jesteś otwarty, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci z łatwością
  • Twoje pierwsze przykazanie w pracy z klientem to indywidualne podejście
  • Zawsze wychodzisz od zrozumienia biznesu klienta, nawet jeśli to rocket science
  • Proaktywność i inicjatywa to Twoje drugie imię (a właściwie – imiona)
  • Miałeś do czynienia z dowolną platformą web-analytics
  • Miałeś okazję pracować przy projektach webowych/SaaS
  • Korzystałeś z CRM i innych narzędzi, aby ułatwić sobie pracę
  • Potrafisz tak wyważyć kontakt, aby klient nigdy nie uznał, że jego cenny czas został zmarnowany

Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Kojarzysz, co to Intercom.io
  • Mówisz po niemiecku, francusku lub hiszpańsku (spokojnie, wystarczy jeden z nich i już będziemy szczęśliwi)

Możemy obiecać:

  • Elastyczne formy współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 4000 – 6000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę MultiSport
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Proces rekrutacji składa się z 3 etapów: krótkiej weryfikacji znajomości języka angielskiego z native speakerem, rozmowy rekrutacyjnej oraz zadania sprawdzającego kwestie techniczne i pisemną komunikację z klientem.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi