#

Customer Service Team Leader z J. Niemieckim

Adore Sp. z o.o.

Warszawa, 03-982, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dla innowacyjnej firmy z branży e-commerce, dostawcy oprogramowania, które dzięki nowym technologiom oraz Internetowi czyni międzynarodowy handel łatwym i dostępnym, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Team Leader z Językiem Niemieckim. Firma ceniona jest wśród pracowników oraz klientów za profesjonalizm oraz wysokie standardy pracy.

Nr referencyjny: SUPWEB/03/2015
Lokalizacja: Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta
- Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
- Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
- Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
- Monitorowanie przychodzących żądań klienta biznesowego
- Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
- Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
- Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
- Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji

OFERUJEMY:

- Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
- Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
- Program szkoleniowy i integracyjny
- Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferą
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy ( np. do dyspozycji chillout room )

Wymagania

- Min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w środowisku międzynarodowym
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
- Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz pro aktywność
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawność w obsłudze komputera (bardzo dobry Excel)

Prezentacja firmy

„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi