#

Customer Service Team Leader with English

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Team Leader with English

Miejsce pracy: Kraków
6-26-53751
Salary: 9000 - 10000 PLN

For one of our Client which is well-known company in the area of engineering in Cracow, we are looking for candidates for the position of Customer Service Team Leader with English
Are you open for incoming challenges in customer service area? This is a great opportunity to lead off your professional career in international environment.

Location: CRACOW

Your daily responsibilities:

- Leading a team of four colleagues in client’s office
- Supporting customers on a daily basis to complete their needs successfully
- Entering and processing orders and other essential information in ERP systems
- Taking care and maintaining the relationship and business with customers
- Preparing quotations which include the mandatory calculations for clients
- Handling customer queries in English
- Accepting and handling complaints in a commercial manner
- Being effective support for members of your team to achieve success performance

Requirements:
- Minimum 2 years of experience as Customer Service Team Leader in international environment (nice to have experience in SSC sector)
- Advanced level of English- C1
- Communicative knowledge of German will be an asset
- University degree
- Experience in leading and supervising team
- Willingness to learn about technical issues
- Knowledge of MS Office and ERP system is required (Oracle or SAP)
- Strong communication as well problem solving skills
- Planning and organizing abilities
- Professional and proactive working attitude
- Ability to manage team independently
- Previous experience in cooperation with Managers

Benefits:
We offer:

- Interesting and challenging position in engineering company with the headquarter in Germany
- Stable employment within a growing company
- Competitive salary
- Opportunities for development in international company

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi