Customer Service Specialist z językiem rumuńskim
Warszawa Customer Service Specialist z językiem rumuńskim
Warszawa
NR REF.: 1109224
Dla naszego Klienta – rozpoznawalnej marki zajmującą się tworzeniem wysokiej jakości narzędzi do prac domowych i ogrodnicznych – poszukujemy obecnie specjalisty ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pełną obsługę i terminowe procesowanie zamówień klienta z rynku polskiego wg modelu: przyjęcie, realizacja, fakturowanie, dbanie o wysoką jakość procesu obsługi klientów, współpracę z operatorem logistycznym w celu uzgodnienia poprawności realizacji zamówień, rozpatrywanie reklamacji klientów związanych ze sprzedażą (zwroty i faktury korygujące) oraz przygotowywanie podstawowych raportów związanych z obsługą klienta.
Od kandydatów oczekiwane jest doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta, płynna znajomość języka rumuńskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych i komputera w zakresie MS Office. Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku w swojej branży, możliwość rozwoju zawodowego, pracę na zasadach umowy o pracę na pełen etat, a także abonament medyczny i ubezpieczenie na życie.
Brzmi interesująco? Prześlij do nas swoje CV w języku angielskim.
Warszawa
NR REF.: 1109224
Dla naszego Klienta – rozpoznawalnej marki zajmującą się tworzeniem wysokiej jakości narzędzi do prac domowych i ogrodnicznych – poszukujemy obecnie specjalisty ds. obsługi klienta z językiem rumuńskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pełną obsługę i terminowe procesowanie zamówień klienta z rynku polskiego wg modelu: przyjęcie, realizacja, fakturowanie, dbanie o wysoką jakość procesu obsługi klientów, współpracę z operatorem logistycznym w celu uzgodnienia poprawności realizacji zamówień, rozpatrywanie reklamacji klientów związanych ze sprzedażą (zwroty i faktury korygujące) oraz przygotowywanie podstawowych raportów związanych z obsługą klienta.
Od kandydatów oczekiwane jest doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta, płynna znajomość języka rumuńskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz umiejętność dobrej obsługi urządzeń biurowych i komputera w zakresie MS Office. Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku w swojej branży, możliwość rozwoju zawodowego, pracę na zasadach umowy o pracę na pełen etat, a także abonament medyczny i ubezpieczenie na życie.
Brzmi interesująco? Prześlij do nas swoje CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.