Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient to firma z branży FMCG spożywczego z siedzibą w Warszawie. Przez ponad 20 lat istnienia na polskim rynku spółka utrzymuje się na mocnej, stabilnej pozycji w swojej kategorii niezmiennie kojarząc się z prestiżem połączonym jednocześnie z rodzinną atmosferą pracy.
Customer Service RepresentativeMiejsce pracy: Warszawa
Wyzwania na stanowisku wiążą się ze zdalną obsługą punktu kontaktowego, który znajduje się poza granicami Polski.
Do obowiązków należy m.in.:
realizacja zamówień w SAPie
fakturowanie
kontrola poprawności dokumentów
kontrola stanów magazynowych
opieka logistyczna nad klientami
rozpatrywanie reklamacji i dbanie o przepływ informacji między różnymi działami firmy
administrowanie systemem SAP (wprowadzanie danych klientów, zezwoleń itp.)
Idealnego kandydata charakteryzuje:
doświadczenie na stanowisku wiążącym się z podobnymi wyzwaniami - co najmniej 2 lata
bardzo dobra znajomość obsługi systemu SAP
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (użycie w codziennej pracy)
znajomość języka rosyjskiego jako dodatkowy atut (nie jest koniecznym wymogiem)
elastyczność i proaktywność w działaniu
Warunki zatrudnienia:
umowa o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
wszelkie niezbędne narzędzia pracy
pakiet sportowy
opieka medyczna
możliwość dynamicznego rozwoju w środowisku międzynarodowym
rodzinna atmosfera pracy w prestiżowej firmie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?