Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Service Representative with Spanish or German
Lokalizacja: Gdańsk / TczewFor our client we are looking for Candidates for the position of Customer Service Representative with Spanish or German.
As a Customer Service Representative, you will make sure customers' expectations are exceeded, and support account managers on issues related to customer needs.
Key responsibilities:
- you will take total ownership of customers' orders from the Purchase Order receipt to the delivery
- you will coordinate the order treatment with appropriate Sales, Technical Consultants, Sales Operations, Order manager
- you will be responsible for the internal coordination and follow-up of customer requests/claims
- you will undertake effective root cause analysis whilst following best practice and quality management processes
- you will attend customer meetings and assist customers when visiting office
- you will be responsible for record management
Our expectations:
- Fluent English and Spanish / or German – is a must
- 1-3 years of experience in customer service or related role
- MS Office skills
- Basic knowledge in contract management, export, sales knowledge and logistics
- Excellent verbal and written communication skills
- Ability to work well under pressure
- Team work ability
Our client provides:
- Work from Monday to Friday full time
- Stable employment
- Opportunity to gain a job experience in a dynamic and changing international organization
- Opportunity for professional development by participating in the trainings
- Medical care, group life insurance, attractive social benefits package (multisport), commuting payment, catering payment