Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Lokalizacja: PoznańMówisz płynnie po niemiecku i lubisz pracować z ludźmi? Aplikuj!
Nasz klient, firma z obszaru IT z Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, poszukuje kandydatów zainteresowanych IT, którzy na co dzień lubią pomagać ludziom i biegle posługują się językiem niemieckim.
Obowiązki:
- Telefoniczna i mailowa obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy
- Wsparcie w obszarze obsługi aplikacji MS Office
- Przeglądanie i aktualizacja dokumentów oraz procedur związanych z pomocą techniczną
- Aktywne rozwijanie wiedzy technicznej oraz dotyczącej nowych produktów i rozwiązań
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywny język angielski
- Umiejętność pracy w zespole, otwartość na ludzi i nowe wyzwania
- Doświadczenie w obsłudze klienta byłoby dodatkowym atutem
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenie z obszaru IT - już po zatrudnieniu
- Możliwość dalszego rozwoju w IT
- Pakiet świadczeń (w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- Praca w międzynarodowym środowisku w centrum Poznania