Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Customer Service Representative with foreign languages
Miejsce pracy: GdańskObowiązki:
- odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych - zleceń klientów,
- rejestracja i rozpatrywanie skarg,
- kontakt z klientami firmy w zakresie realizacji zamówień, potwierdzania zamówień, informacji o wysyłce, obsługa reklamacji,
- współpraca z działem logistyki,
- zapewnienie wsparcia klientom i rozwiązywanie bieżących problemów,
- praca w dziale Front Office, odpowiedzialnego za współpracę z klientami z krajów skandynawskich, z Niemiec lub z Francji.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym oraz biegła znajomość języka szwedzkiego, francuskiego lub niemieckiego (dodatkowy język mile widziany),
- co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zamówieniami lub w obsłudze klienta,
- dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny,
- przyjazny atmosfera w zespole,
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- dodatkowe benefity.
Prosimy o dołączenie CV (w wersji edytowalnej) w języku polskim. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.