Customer Service Representative (m/f)
Customer Service Representative będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, kontakt z klientem i wewnętrznymi działami firmy.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG.
Opis stanowiska
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami sieciowymi oraz dystrybutorami
- Wprowadzanie oraz koordynacja dostaw i zamówień w SAP
- Kontrola i analiza stanów magazynowych
- Monitorowanie dostępności produktów (zgodność zamówień z forecastem)
- Nadzorowanie terminowości dostaw oraz poprawności realizacji zamówień
- Procesowanie reklamacji oraz zwrotów
- Wystawianie faktur oraz not korygujących
- Ścisła współpraca z operatorami logistycznymi
- Kompletowanie dokumentacji wysyłki
- Przygotowywanie raportów oraz analiz
- Współpraca z innymi działami w firmie
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży FMCG
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
- Doświadczenie w pracy z SAP
- Komunikatywność, otwartość
- Samodzielność w działaniu
- Proaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
Oferujemy
- Bardzo dobra atmosfera pracy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach
- Pakiet benefitów
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: