Customer Service Manager
Kraków Customer Service Manager
Kraków
NR REF.: 1078872
Dla naszego Klienta, firmy o stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku, z siedzibą w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Managera.
Zakres zadań osoby na powyższym stanowiskubędzie obejmował bliską współpracę z managerami / stakeholder’ami / klientami biznesowymi firmy na poziomie międzynarodowym, ustalanie strategii biznesowej firmy w kontekście polityki cenowej, przygotowywanie planów biznesowych, usprawnianie procesów, prowadzenie projektów, zarządzanie budżetem działu.
Zadania związane z zarządzaniem i rozwojem zespołu specjalistów obejmują rekrutację, wdrożenie nowych pracowników, monitorowanie bieżących wyników pracy zespołu w odniesieniu do targetów i SLA; ponadto realizację celów działu odnoszących się do strategii biznesowej firmy oraz planowanie inicjatyw.
Od kandydata na powyższą rolę wymagamydoświadczenia na podobnym stanowisku bądź doświadczenia jako Senior Team Leader w dziale związanym z obsługą klienta / sprzedażą / polityką cenową. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy, biegła znajomość języka angielskiego (min. C1) jest warunkiem koniecznym.
Ponadto wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, odporność na sytuacje stresowe oraz jakościowe podejście do powierzanych obowiązków są szczególnie cenione.
Nasz klient oferuje atrakcyjne warunki finansowe, pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) oraz możliwość dofinansowania kursów i szkoleń.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania – prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania oferty.
Kraków
NR REF.: 1078872
Dla naszego Klienta, firmy o stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku, z siedzibą w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Managera.
Zakres zadań osoby na powyższym stanowiskubędzie obejmował bliską współpracę z managerami / stakeholder’ami / klientami biznesowymi firmy na poziomie międzynarodowym, ustalanie strategii biznesowej firmy w kontekście polityki cenowej, przygotowywanie planów biznesowych, usprawnianie procesów, prowadzenie projektów, zarządzanie budżetem działu.
Zadania związane z zarządzaniem i rozwojem zespołu specjalistów obejmują rekrutację, wdrożenie nowych pracowników, monitorowanie bieżących wyników pracy zespołu w odniesieniu do targetów i SLA; ponadto realizację celów działu odnoszących się do strategii biznesowej firmy oraz planowanie inicjatyw.
Od kandydata na powyższą rolę wymagamydoświadczenia na podobnym stanowisku bądź doświadczenia jako Senior Team Leader w dziale związanym z obsługą klienta / sprzedażą / polityką cenową. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy, biegła znajomość języka angielskiego (min. C1) jest warunkiem koniecznym.
Ponadto wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, odporność na sytuacje stresowe oraz jakościowe podejście do powierzanych obowiązków są szczególnie cenione.
Nasz klient oferuje atrakcyjne warunki finansowe, pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) oraz możliwość dofinansowania kursów i szkoleń.
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania – prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania oferty.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.