Customer Service Manager - Interim
Optymalizacja procesów działu Customer Service w firmie produkcyjnej. Kontrakt Interim 6 - 9 miesięcy
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, będąca liderem w branży produkcji chemicznej i farmaceutycznej. W związku z dalszymi planami rozwoju firmy związanymi z transferem produkcji z Holandii szukamy obecnie osoby na stanowisko Customer Service Manager - Interim. Czas współpracy w charakterze pozycji typu interim jest wstępnie określony jako 6 - 9 miesięcy. Jest to jednocześnie czas, który jest związany z wdrożeniem projektu. Po tym okresie istnieje realna szansa przedłużenia umowy.
Opis stanowiska
- Optymalizacja pracy podległego działu,
- Zarządzania operacjami i danymi,
- Wyznaczanie celu i ustalanie wokół niego KPI,
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w przypadku reklamacji i kryzysowych sytuacji,
- Budowanie efektywnych standardów obsługi klienta,
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem,
- Prowadzenie coachingów i rozmów rozwojowych.
Profil kandydata
- Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami obsługi klienta,
- Wykształcenie wyższe,
- Silne kompetencje przywódcze,
- Znajomość procesów łańcucha dostaw, procesów wewnątrz działu Customer Service,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w firmie o strukturach międzynarodowych,
- Zdolność do ustalania priorytetów i działanie pod presją czasu i projektów,
- Otwartość na współpracę o kontrakt czasowy (6 - 9 miesięcy).
Oferujemy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie produkcyjnej,
- Praca na kontrakcie czasowym (6-9 miesięcy), z realną możliwością przedłużenia
- Możliwość pracy w oparciu o kontrakt managerski B2B,
- Praca w międzynarodowym środowisku,
- Wpływ na działanie operacyjne działu,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More