Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Service Coordinator
Lokalizacja: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowego lidera branży zabawkowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist . Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie zamówieniami w systemie SAP.
- Współpracę z operatorami logistycznymi.
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (B2B) oraz optymalizacja kosztów logistycznych.
- Zarządzanie procesem zwrotów od klientów.
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami (telefon, e-mail).
Nasz Klient Zapewnia:
- Dynamiczne środowisko pracy pełne wyzwań.
- Pakiet benefitów w tym skrócony piątek :)
- Umowę o pracę na zastępstwo (1 rok)
- Dogodna lokalizacja (centrum)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w firmie znanej na całym świecie.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dobrą znajomość angielskiego
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności.