Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Customer Service Administrator
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Our Client is a global company that deals with strategic and operational consultancy in Poland. The company is well-know and has a well-established position on the market. It has numerous offices located all around the world and it supports over 1000 experienced specialists in Poland. Its clients use knowledge and experience of international experts, whose ultimate goal is to improve Client’s results.
Due to dynamic growth in Poland, We are looking for a person who would like to become a team player in a local team for our Client on a Customer Service Advisor. You’ll be responsible for receiving and responding to clients’ incoming requests as first line support in the Graphic department; Dispatching requests to second line support; Contacting clients via phone, email, and chat exclusively in English; Working in a dynamic environment, in a shift system; Monitoring the correct timelines (SLA);Processing and reporting clients’ escalations.
Our Client offers:
Stable employment conditions
Opportunity for professional development
Work within an international company
Private medical care
Cafeteria program (including lunch bonuses)
Multisport card
Convenient location of the office
Opportunities to broaden skills and qualifications
What we are looking for:
Bachelor degree
Excellent verbal and written communication/language skills in English (minimum C1)
Proficiency in using IT tools, such as MS Office (especially Excel)
Good communication skills
Ability to work and communicate effectively
Customer Service Administrator
Miejsce pracy / Location Poznan
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?