#

Customer Relations Manager

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

Customer Relations Manager

Kraków
Customer Relations Manager
Kraków
NR REF.: 1074169

Dla naszego Klienta, firmy IKEA Kraków - globalnego lidera w sprzedaży mebli gotowych do montażu oraz wyposażenia wnętrz, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Relations Manager.

Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami firmy, zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz wartościami organizacji. Sprawowanie stałego nadzoru oraz kontroli jakości obsługi klienta podległych pracowników, reagowanie na pojawiające się reklamacje lub zastrzeżenia w stosunku do oferowanych usług oraz produktów, rozwiązywanie trudnych sytuacji wymagających bezpośredniego zaangażowania Managera, będą obejmowały zakres realizowanych obowiązków. Ponadto Customer Relations Manager będzie odpowiadał za współpracę z partnerami biznesowymi firmy (firmy podwykonawcze), w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta.

Adekwatny kandydat powinien posiadać minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale obsługi klienta w międzynarodowej firmie z branży Retail. Poszukujemy osób o rozwiniętych zdolnościach managerskich, analitycznych oraz planistycznych. Odpowiedni kandydat powinien odznaczać się dobrą organizacją pracy własnej, poczuciem odpowiedzialności za powierzone zadania, elastycznością w działaniu i odpornością na stres. Znajomość prawa handlowego oraz praw konsumenta będą stanowić atut. Biegła znajomość języka angielskiego warunkiem koniecznym.

Firma oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia z bogatym pakietem benefitów pozapłacowych oraz ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi