#

Customer Experience Specialist

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Customer Experience Specialist

Warszawa
Customer Experience Specialist
Warszawa
NR REF.: 1128300

Dla jednej z najdynamiczniej rozwijających się producentów samochodów marki premium poszukujemy Customer Experience Specialist. Marka jest jedną z najbardziej innowacyjnych, ekskluzywnych, zwracająca szczególną uwagę na jakość i bezpieczeństwo.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udział w rozwijaniu kompetencji pracowników sieci dealerskich pod kątem zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta, poprzez m.in.:
- bieżące wsparcie osób odpowiedzialnych za jakość obsługi klienta w stacjach dealerskich w zakresie jej poprawy w salonach i serwisach,
- obsługę badań satysfakcji klienta – zlecanie badań, analiza wyników i wdrażanie działań naprawczych,
- współpracę z działem Customer Service/Aftersales oraz działem Marketingu.

Poszukujemy osób z doświadczeniem w działaniach wpływających na usprawnienie jakości obsługi klienta. Ponadto wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.

Nasz Klient oferuje stabilną i samodzielną pracę dla znanej i dynamicznie się rozwijającej marki premium, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz realnego wpływaniu na rozwój firmy. Dodatkowo bardzo atrakcyjne benefity.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi