#

Customer Experience Manager

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Customer Experience Manager

Warszawa
Customer Experience Manager
Warszawa
NR REF.: 1080451

Dla naszego Klienta, prestiżowej placówki medycznej poszukujemy osób na stanowisko Customer Experience Manager.

Poszukujemy Kandydatów z Warszawy, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem oraz wiedzą z zakresu procesów obsługowych, customer experience, reklamacyjnych, Wymagana jest wiedza z obsługi klienta, zarządzania procesami i projektami. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Do obowiązków, prócz zarządzania kilkunastoosobowym zespołem będzie należało: analiza i monitoring informacji zwrotnych od klienta, projektowanie i wdrożenie map doświadczeń pacjentów, rozpatrywanie reklamacji, tworzenie dokumentacji i raportów.

Klient oferuje przyjazna atmosferę pracy, zatrudnienie w stabilnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi