Customer Experience Manager
Warszawa Customer Experience Manager
Warszawa
NR REF.: 1080451
Dla naszego Klienta, prestiżowej placówki medycznej poszukujemy osób na stanowisko Customer Experience Manager.
Poszukujemy Kandydatów z Warszawy, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem oraz wiedzą z zakresu procesów obsługowych, customer experience, reklamacyjnych, Wymagana jest wiedza z obsługi klienta, zarządzania procesami i projektami. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Do obowiązków, prócz zarządzania kilkunastoosobowym zespołem będzie należało: analiza i monitoring informacji zwrotnych od klienta, projektowanie i wdrożenie map doświadczeń pacjentów, rozpatrywanie reklamacji, tworzenie dokumentacji i raportów.
Klient oferuje przyjazna atmosferę pracy, zatrudnienie w stabilnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie.
Warszawa
NR REF.: 1080451
Dla naszego Klienta, prestiżowej placówki medycznej poszukujemy osób na stanowisko Customer Experience Manager.
Poszukujemy Kandydatów z Warszawy, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem oraz wiedzą z zakresu procesów obsługowych, customer experience, reklamacyjnych, Wymagana jest wiedza z obsługi klienta, zarządzania procesami i projektami. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Do obowiązków, prócz zarządzania kilkunastoosobowym zespołem będzie należało: analiza i monitoring informacji zwrotnych od klienta, projektowanie i wdrożenie map doświadczeń pacjentów, rozpatrywanie reklamacji, tworzenie dokumentacji i raportów.
Klient oferuje przyjazna atmosferę pracy, zatrudnienie w stabilnej firmie, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.