- Rekrutacja prowadzona online -
Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającej się firmy w branży RETAIL (non food),
poszukujemy osób z prokliencką orientacją w marketingu, do pracy na stanowisku:
Customer Engagement ManagerMiejsce pracy: Wroclaw
Zadania:
- kreowanie strategii działań w obszarze rozwoju relacji z klientami zarówno offline (sklepy stacjonarne) oraz online (CRM, program lojalnościowy);
- identyfikacja potrzeb i wyzwań klientów i przekładanie ich na możliwości sprzedażowe w sklepach stacjonarnych oraz na stronie internetowej;
- wykorzystanie dotychczasowych kanałów komunikacji i zarządzania relacjami z klientami oraz tworzenie nowych rozwiązań w tym obszarze;
- efektywne zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym;
- właściwa organizacja pracy własnej oraz bezpośrednio podległych pracowników
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu akcjami marketingowymi w obszarze customer engagement marketing
- ponadprzeciętnego zmysłu marketingowego, w tym umiejętności twórczego kreowania akcji marketingowych,
- doświadczenie na stanowisku menedżerskim w obszarze marketingu (omnichannel) min. 3-lata,
- kreatywność i samodzielność w działaniu
- umiejętności planowania, działania zgodnie z planem, konsekwencji w działaniu i chęci do rozwijania tych umiejętności u podległych pracowników
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobrej znajomości MS Excel
- gotowość do podjęcia pracy we Wrocławiu
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, oraz premie uzależnione od realizacji celów sprzedażowych i jakościowych
- ciekawe wyzwania biznesowe w bardzo dynamicznie rozwijającej się sieci placówek handlowych
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz program rekreacyjno-sportowy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.