Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Care Specialist with English
Lokalizacja: WarsawFor our Client - leading marketing company located in Warsaw that helps facilitate cross-border trade, we are looking for Customer Care Specialist. We need persons that want to grow with company and take part in great journey.
What you will be responsible for?
- Provide advice and best practices for existing clients of the company's web-based application via email, chat, and phone.
- Interact with Sales, Support agent to both mentor and help to solve issues.
- Assess account performance, provide solutions and improvements to the customer to increase his satisfaction.
- Provide basic account analysis.
- Build excellent relationships with a broad portfolio of clients from a range of industries.
- Interact with Product Management, Engineering, and Operations for product improvements.
What we need from you?
- Previous experience working in Customer Service and/or Account Management (1-year minimum)
- Excellent organizational, written and oral communication skills
- Good analytical skills
- Excellent/Fluent English
- Strong customer relationship building
- Knowledge of German, Italian or French will be a plus
What will you get?
- Attractive remuneration
- Product on a big and international scale
- Opportunities for development
- Referral program
- Strong integration program
- Best friends of staff (free espresso and fruits)
- Relocation support